Izgalommal telve szálltunk le a Ben Gurion reptéren, micsoda kaland lesz! Egész jó idôt futottunk a biztonsági vizsgálatokon, aztan jott a hideg zuhany. Hosszú sor az Avis pultnál ! Elôször azt hittem viccelnek, talán a többieknek nincs foglalva autó mára, de éppúgy volt, mint nekünk. Másfél óra múlva fél béna, angolul alig beszélô ügyintézô átnyújtotta a szerzôdést. 10 perc mulva várja az autó lent- mondta. Majdnem elégedetten mentünk le, de ott találtunk mindenkit, akivelmegyütt sort álltunk. Egy idôsebb kolléga az infarktus határán sírta el magát, már a harmadik rosssz autot kapta. Megkerdeztem szerényen Mottit, a spervisort, hogy szerinte milyen ez a szolgáltatás? Really bad- mondta és végre egyetértettünk. A zsúfolt utat is beszamitva 5 óra kellett a landolástól, míg elértük a szállást. Kellett egy nap, hogy fátylat borítsunk az eseményre ! Azért megkeresem Avises barátaimat, hátha meg akarják menteni a márkájukat. Mindenhol azt írják ki, még a trikójukra is: We try harder . Ez legalább igaz. Próbáljuk, de nem megy...